Centrum operacji sieciowych

Centrum Operacji Sieci (Network Operations Center; NOC)

Nasze First Call Promise (ang. Obietnica Pierwszego Połączenia) oznacza, że nie będziesz musiał czekać – pojawiające się problemy zostaną natychmiast rozwiązane przez wykwalifikowanego specjalistę. Jeśli rozwiązanie problemu wymaga większej wiedzy, zostanie on przekazany zespołowi starszych inżynierów. Pracownicy Centrum Operacji Sieci (Network Operations Center; NOC) muszą go rozwiązać – to część procesu nauki. Nasze oprogramowanie monitorujące przegląda wszystkie aspekty sieci co dwie sekundy, podczas gdy w innych firmach zajmuje to więcej czasu. Wiele problemów rozwiązujemy jeszcze przed otrzymaniem telefonu od klienta.

Systemy analizy ruchu NOC nieustannie monitorują ruch w sieci FastFiber i natychmiast informują, jeśli zostanie wykryta jakakolwiek awaria. Pomaga to szybciej reagować na ataki DDOS i zmniejsza ryzyko szkód pośrednich. Taka determinacja w standardach usług tylko potwierdza wzorcową obsługę Centrum Operacji MDP CLOUD.